voor inwoners, met gemeenten

U bent niet tevreden, dat is vervelend. Hieronder kunt u aangeven waarover u niet tevreden bent. Wilt u ons een compliment geven? Dat kan ook via de onderste knop.

Hoe kunt u uw klacht indienen?

U kunt de klachtenprocedure alleen gebruiken wanneer u een klacht heeft over het gedrag van een van onze medewerkers. Onze klachtencoördinator behandelt uw klacht en vervult hierin een bemiddelaarsrol.

  • Direct via ons klachtenformulier U krijgt een ontvangstbevestiging per email.
  • Schriftelijk naar GAD regio Gooi en Vechtstreek, Antwoordnummer 569, 1400 VB Bussum (postzegel is niet nodig). Vermeld in uw klacht duidelijk uw naam en adres, datum en duidelijke omschrijving van de gedraging waarover u een klacht wil indienen.
  • Telefonisch via 035 – 6991888. U kunt een terugbelnotitie laten maken of mailadres opgeven, er wordt contact met u opgenomen over uw klacht. De klantenservice zelf neemt geen klachten in behandeling.

Klachtenregelingen

Voor de klachtenregelingen verwijzen wij u naar de website van Regio Gooi en Vechtstreek waar de GAD deel van uitmaakt.