voor inwoners, met gemeenten

Klanttevredenheidsonderzoek

Publicatiedatum: 11 april 2023

De GAD start komende week met het tweejaarlijks klanttevredenheidonderzoek. De GAD voert dit onderzoek uit om te peilen hoe de dienstverlening van de organisatie in 2022 gewaardeerd wordt. Het onderzoek wordt steekproefsgewijs uitgevoerd onder de inwoners van de Gooi en Vechtstreek.

Aan de hand van een vragenlijst wordt aan inwoners gevraagd een cijfer te geven over de dienstverlening van de GAD. Hiermee wil de GAD de kwaliteit van de dienstverlening meetbaar en zichtbaar maken en daar waar mogelijk optimaliseren.

Onderzoek
Het onderzoek wordt in opdracht van de GAD uitgevoerd door het onafhankelijke onderzoeksbureau Integron. Via een steekproef zijn adressen in de zes regiogemeenten geselecteerd. De adressen zijn willekeurig gekozen en de antwoorden worden anoniem verwerkt. Deze huishoudens krijgen in de week van 11 april een brief met informatie over het onderzoek en hoe zij hieraan kunnen meedoen.

Ook meedoen?

Wilt u ook meedoen met dit onderzoek en uw mening geven? Dat kan via deze link en volg de instructies op.

De GAD bedankt bij voorbaat de inwoners die deelnemen aan het onderzoek. De resultaten worden in juni bekend gemaakt.

Meer nieuws

Al het nieuws