voor inwoners, met gemeenten

Tweejaarlijks klanttevredenheidsonderzoek

Publicatiedatum: 24 maart 2025

In de week van 31 maart starten wij met ons tweejaarlijks klanttevredenheidsonderzoek. Met dit onderzoek willen we peilen hoe onze dienstverlening wordt ervaren door inwoners van de Gooi en Vechtstreek. De uitkomsten helpen ons om de kwaliteit van onze dienstverlening meetbaar en zichtbaar te maken én waar mogelijk te verbeteren.

Hoe werkt het onderzoek?

Het onafhankelijke onderzoeksbureau Integron voert het onderzoek in opdracht van de GAD uit. Deelnemers worden willekeurig geselecteerd via een steekproef. Zij ontvangen in de week van 3 april een brief met uitleg en een uitnodiging om deel te nemen. De vragenlijst vraagt onder andere om een beoordeling van onze dienstverlening. Alle antwoorden worden anoniem verwerkt.

Wilt u ook graag meedoen, maar heeft u geen brief ontvangen? Vanaf 3 april vind u hier een link om zich daarvoor aan te melden.

Wij bedanken alvast iedereen die meedoet aan het onderzoek. De resultaten worden in juni bekendgemaakt.

Meer nieuws

Al het nieuws